01.06

en grubbling. igen. jag vet att jag inte borde dela med mig av mina dumma tankar, men här kommer den ändå. kanske alltid är någon som uppskattar mina visa ord.

varför säger man "vad lovar dom för väder?" "imorgon lovar dom solsken och 20 grader varmt i norra norrland". väderprognoserna stämmer nästan aldrig, så varför säger man då lovar?

egentligen borde man fråga

"vad tror metrologerna att det blir för väder?"
"dom säger att det ska bli sol."
"jaha okej, regn alltså"
"jo precis."


jag är i ett litet rus nu. lyckorus kanske det kallas. eller vad vet jag. ska försöka sova. jag har 8 härliga och helt underbara sovtimmar framför mig. det känns som guld.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0