inga ploblem

imorgon bär det av till piteå.
jag har kommit på några regler till detta årets pdol, som jag ska försöka följa.

1. inte glömma biljetten hemma. verkligen inte. inte. inte. inte.
2. ha mobilen i bh:n och inte i en ficka. ficka = mobilen far ner i toaletten när man är full.
3. dricka måttligt. (jag är så förståndig ibland)
4. komma ihåg att se artisterna jag vill se. skriv upp vilken tid i handen, så jag inte glömmer. (blev alldeles för ledsen förra året då jag missade the sounds. är fortfarande ledsen över det. bu fuuuucking hu)
5. inte låta polisen hälla ut min sprit (det har jag redan fixat med min plunta) och om en polis som ska jobba under pdol läser min blogg (hehe) så säger jag bara: sluta genast.
6. hålla ihop. eller... nej förresten.. jag stryker den regeln på en gång. det är omöjligt. totalt. det är som afasi och filthy sjunger i låten natten till idag "och plötsligt kommer den obligatoriska splittringen som bara nån timme tidigare var en liten vision om att gänget ska va samlat". det är vi, helt enkelt. vi. tappar. alltid. bort. varandra. och nu ska vi inte ens prata om hur det var på kreta.
7.  HA FÖRJÄVLA KUL.

äh nu ska jag skita i alla regler. regler är till för att brytas, men inte dessa.
hoppas för att i världen att vi ses där borta. nu blev jag helt plötsligt taggad!



(jag censurerade linneas bröst, dom var helt enkelt för stora.
och detta är ingen sexblogg.) det här var vi för ett år sen. ETT ÅR SEN(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0