snabbis

ni kanske undrar vad jag gör på dagarna? svaret är enkelt. jag jobbar lite. jag sover mycket. inatt sov jag 7 timmar. natten före det 12 timmar. och natten före det 14 timmar.
jag. är. trött. konstant.

sen har jag tänkt på en sak. om någon skulle säga "jag älskar dig" skulle jag ta det personligt och bli väldigt glad. men om någon skulle säga "i love you" hade jag inte tagit det på samma allvar. ibland går jag runt och funderar vad det beror på...

annars då? jo, hittade en rå-ful bild på en tant på blogg.se's startsida. haha, kunde inte låta bli att småle för mig själv och hoppas att jag inte blir lika vidrig då jag blir gammal. jag var tvungen att printa och här har ni denna bedårande varesle. hihi tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0