piteå var bra

som vanligt. Så nu sitter jag här och luktar gammal fylla. Vad äckligt. Vi hade ingen dusch i huset där vi bodde. Jag var glad ändå.
Längtar redan tillbaka till festivalvimmlet, men nu taggar vi till LK istället. Pluntan hänger med då också, den har blivit min bästa vän. TYP :-) 


vickan när hon ser alla cider och spriten som jag packar upp
"ja, jag kommer då inte behöva frysa ikväll iallafall" 

och vi frös inte, om ni fattar vad jag menar. Jag känner mig glad. 
Det är mörkt ute, vilket är grymt mysigt. SISTA JOBBVECKAN NÄSTA VECKA! boooojaah!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men nae, jag har ju ätit mer men det var dcet jag hade ätit tills dess jag skrev om du fattar ;P hehe

2009-07-27 @ 20:43:26
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0