vickan säger att du suger balle

men JAHA. idag är jag på väldigt bra humör hihihiihiihi. här kommer ett skämt (ta inte illa upp alla michael jackson fans) jag tyckte det var ganska kul.

jag: idag är det michael jacksons begravning
jeppe: ja, jag hörde att han inte skulle kremeras
jag: nähä varför inte det då?
jeppe: för att han består av 86 procent plast
jag: haha jaha?
pappa: ja, så han ska smältas ner istället, så han kan bli legobitar som dom små pojkarna kan fortsätta leka med.


haha, lite kul får man väl ha trots att det är sååå tråkigt.



Kommentarer
Postat av: Bella

HAHAHAAHHAHHHAAHAHAHHAAHHA jag gillar din pappa skarpt, han har bäst humor!

2009-07-09 @ 00:32:59
URL: http://elabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0