HEJ HEJ HALLÅÅÅ

min väckarklocka ringde 04.45 imorse. det är inte ens mänsklig tid att stiga upp. dock gick det kalasbra och jag tog mig upp efter bara en snoozing. japp, så nu vet ni det också. jag har förresten äntligen hittat en älskling. det är en hängmatta ungefär, och det är det bästa jag varit med om. jag ska inte säga hur skön den faktiskt är, men bella vet min beskrivning och den är inte dålig. så efter jobbet har jag legat ute och rååååå-chillat. jag är ledig både imorgon och på söndag. jag tror inte ens ni förstår hur lycklig jag känner mig. michael jackson dog idag också. så tråkigt. jahapp. mmmhmm. hejdå stekers!



schtek på altanen

Kommentarer
Postat av: Bella

SNILSSONS!

2009-07-01 @ 00:34:07
URL: http://elabella.blogg.se/
Postat av: Emma

Välkommen till klubben, visst är det härligt att väckarklockan ringer 04;45? ;)

2009-07-02 @ 18:03:42
URL: http://nilssone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0