KRETA 2009

det här har varit en helt tokig resa! sjukt är ordet. vi har haft det helt underbart.

tänkte uppdatera med lite bilder senare, men nu blir det uppdatering med ord istället.

solning, badning, salt i ögonen, soluppgångar, max 3 timmars sömn varje natt, sjukhusbesök, klagomål från hotellet, lite för hög sång, linköpingskillarna, flens (haha), jagad av vakthund, hoppa över hotellgrindarna, dans, skratt, , sex on the beach, ouzo, skrapsår på knäna, teguila laybacks, strandparty, vattenmelon, massvis med trevliga människor, fotbollsmatch, världsbra musik, snygga killar, dans, dans och dans och såå vidare. jag kan hålla på i en evighet. jag älskar den här resan. jag kommer aldrig glömma. någonsin.

jag tror jag är ganska risig nu faktiskt. eller rättare sagt, jag vet att jag är risig nu. vi har inte ens haft tid att tänka på att man kanske är hungrig eller trött, för vi har haft fullt upp. jag var så trött idag när vi åkte från arlanda till kallax att jag inte ens minns när planet lyfte. för jag hade redan hunnit somna i flygstolen.

men jag har saknat mjölk litegrann. på tal om bananer.
och hur tror ni det kommer bli att festa i luleå nu när vi jämför med hersonissos? njaaaa... trots allt är jag fortfarande sugen på att festa. får vi aldrig nog eller?

nåja, bilder kommer inom en snar framtid!

tjena tjena mittbena





Kommentarer
Postat av: isabelle A

Du skriver så jälva bra :D man vill ju bara skratta! strandtofflan var ju klockren. ojoj tjejen, du är cool:P

2009-06-09 @ 18:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0