ett gott skratt

jag var med i tidningen idag. egentligen borde jag inte skriva det här, men jag tänkte vara snäll och erbjuda dom som vill ett riktigt gott skratt. det är iallafall i kuriren på "barnsidorna" eller ja något sådant. frågan var om jag finns på internet. jag svarade att det gör jag och blablabla. skit trist. det roliga var; det står att jag är 16 år och kommer från arvidsjaur. plus att jag ser lika tjock ut som jag gjorde i 7ans skolkatalog. haha, nu tänker ni säkert: men varför ställer jag ens upp på sånna där  frågor? grejjen var den; jag var uttråkad, jag ville vara snäll och när dom tog upp kameran hade jag inte hjärta (eller så vågade jag inte) att säga att jag inte ville vara med på kort. hur hemskt kan det egentligen bli tänkte jag? ja, väldigt hemskt fick jag ju se nu. nåja, alla kan inte vara snygga.

Kommentarer
Postat av: Fru Qvist

jag hade några tankar i skallen när jag såg dig i tidningen:

1. du är ju inte 16 (det vet till och med jag)

2. du bor ju verkligen inte i ajaur! (till och med det visste jag)



varför stod det så ;o hehe ;)

2009-03-16 @ 23:53:49
URL: http://kirkhammett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0