orka

hej. jag tänkte skriva ett inlägg här, men alla inlägg blev så deppiga. det lät ungefär som om hela min familj övergett mig, jag var mobbad, fattig och att livet var meningslöst. och eftersom mitt liv inte suger, utan är rätt bra egentligen, bara det att jag inte kan uttrycka mig rätt,  så kom jag på att jag kunde berätta en lite klurig historia för er istället, som jag kommit på alldeles själv.

jo det var en gång en blind, en döv och en stum man som var ute på promenad. plötsligt fick den blinda mannen syn på en snygg tjej. han pekade på tjejen och sa till den döva: kolla vilken snygg tjej! den döva mannen svarade: ja verkligen! hon var en riktigt pingla. visst tycker du också det, sa den döva mannen till den stumma? ja visst, svaradea den stumme mannen.

hur förklarar du att den blinda kunde se tjejen, den döva kunde höra vad den blinda sa till honom och hur den stumma kunde svara på den dövas fråga?

ja.. svaret vet jag inte ens själv. äh.. här kan vad som helst kan hända, tydligen. fan vad värdelöst. nu ska jag se BALLAR AV STÅL. pis aout.

Kommentarer
Postat av: blomie

HAHAHAHAHAHHA

2009-03-24 @ 17:01:23
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0