redan halv åtta snart! aaah

jag har kommit på en ganska bra plan på hur jag ska klara av denna vecka. prioritering kallar jag det. ibland är jag ganska bra på det faktiskt. om jag nu håller detta, det är en annan femma. det är ganska lätt att vänta till sista dagen, det tror jag alla ni har ganska bra insikt i.

okej, läste just igenom det jag skrev här ovanför nyss. hur många gånger använde jag inte ordet  "ganska".. 4 gånger. ganska mycket. jag tänkte inte ens på det. vad tokigt det blir ibland.

nu ska jag gå till köket och diska. jag har lust att slänga ut alla jävla kastruller och tallrikar genom fönstret, för jag gillar verkligen inte att diska. men jag tror jag hade fått dåligt samvete sen och försökt laga alla tallrikar senare, så jag tror jag låter bli. sparar lite energi.  tallrikarna behöver jag ju dock inte diska, men dom förtjänar att flyga ut genom fönstret bara för att dom är så irriterande. stackars diskmaskinen som måste slicka rent alla tallrikar och bestick. och tänk er om skolmatsalsens diskmaskin levde och var tvungen att slicka rent alla tallrikar där, stackars den. inte så fräscht.

äsch. nu vet jag ite riktigt vad jag skriver. så jag ska väl gå till min älskling då (diskborsten) och njuta av det här underbara livet som jag lever. nej, men allvarligt så är livet bra. ganska.

hejpahejpa smed-jan

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

skolmatsalens diskmaskin lever


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0