"fröken, xxxx sa att jag var ful..."

första dagen på dagiset idag.
jag gillar fortfarande barn kan jag ju ta och tala om.
jag pratade mycket med två killar på dagiset om skotrar och hur dom far och sladdar och kör jätte fort. killarna berättade sina historier och pekade på alla skotrar dom skulle köpa. det kändes lite otroligt att de skulle ha hoppat med skotrarna osv, men jag tog allting med en nypa salt.
 -vad ska ni göra med alla skotrarna då? frågade jag.
 -vi ska stegra, svarade killarna och fortsätta göra skoterljud. tankarna for direkt iväg till min gamla klass och deras samtalsämnen. jisses. men dom var så gulliga så. dagisbarnen eller min gamla klass?, tänker ni då. båda, säger jag.

ibland är jag allt kärleksfull. jag säger som linda rosing i big brother: jag är helt varm i blodet. och det är lite farligt.
ja faktiskt.

(EN SAK JAG MÅSTE BLI BÄTTRE PÅ:
-visa hur mycket jag uppskattar personer i min omgivning)

hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0