1 dag kvar (ca 5 timmar)

när jag var 14 år ville jag göra hål i näsan. det ville inte min mamma och pappa att jag skulle göra. dom förbjöd mig till och med att göra det, så jag avstod. men jag blev riktigt arg. jag sa att när jag blir 18 år och får bestämma själv vad jag ska göra, då ska jag tatuera mig över hela kroppen, göra piercingar överallt, flytta till ryssland och bli en hora. nu är det bara en dag kvar tills jag är 18, så jag börjar ladda för den där resan (jag kommer nog komma ganska lagom till eurovision song contest kom jag på nu, yes) men ni vet ju hur det är, när man är sur kan man råka säga lite tokiga saker. nu mer vill jag inte ens göra hål i näsan, men det skulle jag ju inte erkänna till mamma och pappa. ja, men det var det jag tänkte säga. bli inte förvånade om jag ser ut som en leopard eller liknande för alla tatueringar imorgon då. HEJDÅ SMAJL =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0