you are the rush

idag var det slaskigt på vägarna och jag hade hål under min sko. det var ingen lyckad kombination och det ledde sedan till en väldigt blöt socka.

jag är glad ändå.

juste, datorn förstör mitt liv. samtidigt som den gör mitt liv sååå värt att leva. hehe
nu ska jag plugga. och om planerna går som jag vill ska jag sova sen. INGE BIG BROTHER TILL KLOCKAN 01.00 IKVÄLL INTE.

förresten så gör sommartiden mig tröttare på kvällarna, ska det inte vara tvärtom? min hjärna är som sockerbit med saft på under en varm sommardag. full med myror alltså. ni får tolka det hur jag vill. nu ska jag lära mig hur vår fantastiska kropp är uppbyggd. inte för att jag bryr mig egentligen, men jag tycker ändå kroppen är magiskt på något sätt. verkligen helt fantastisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0