mmmm

jag vaknade en morgon, från en dröm jag hade
jag drömde att jag kunde sjunga, men det kan jag inte
jag gick ut en kväll, för att känna lukten av våren
för jag trodde att jag kunde känna igen, men det kan jag inte

ibland är en dröm det finaste man har



om någon undrar så har min dag inte varit skit. den har varit bra. trots att hanna klagade på att jag klagade mycket. men jag blir ju så irriterad när datorerna tjorvar/skåpet inte går igen/ lektionerna är tråkiga eller när hanna är allmänt dum i huvudet. så egentligen har jag varit glad, men livet har bara jävlats lite! det är så det kan vara ibland. japp japp smajl smajl =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha åh fyfan :)

2009-05-27 @ 18:12:23
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0