spela roll egentligen

Fick en liten våg av panik när jag kom på vad bokhögen till höger om mig faktiskt är. Det är skolböcker. Skolböcker som det var meningen att jag skulle öppna iallafall någon timme det här lovet. Skolböcker som jag faktiskt inte ens har ägnat en enda tanke på. Och nu kom klumpen i magen igen. Men vet ni vad? Lov är faktiskt till för att man ska få just det, LOV. Inte för att plugga. Så det så.

Så nu ska jag dricka sjukt mycket vatten istället. Det kommer resultera i att jag kommer vara så kissnödig imorgonbitti när väckarklockan ringer att jag helt enkelt kommer vara tvungen att gå upp på toa, annars kommer jag kissa ner mig. Kanske kanske kanske att jag tar mig upp ur sängen imorgon då? Bra idé anna! Tack jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0