the hunting

Nu har vi sett skräckfilm. Efter varje gång jag har sett en skräckfilm lovar jag mig själv att aldrig någonsin utsätta mig för det igen. Jag bryter alltid det löftet. Dock var denna film inte speciellt läskig (cool jag har blivit). Något som ändå är väldigt jobbigt när jag ser skräckisar är att jag sitter och biter ihop tänderna under hela filmen, eftersom jag är rädd att jag ska hoppa till och råka bita mig själv i tungan. Ganska konstigt tvång.

Annars då? Nja...... Nu har alla farit hem och jag var tvungen att väcka mamma för jag vågade inte släcka alla lampor i huset själv. God gott och sov natt.


Önskar förresten att jag var 23+ ikväll och hade kunnat se maskinen på cleo. Det om något hade varit gryyymt. Nu får jag nöja med mig att dunka lite på spotify istället. Inte fyskam det heller. Man tager vad man haver, som det så fint heter.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Du borde se Paranormal Activity, haha ;)

2009-11-17 @ 22:15:40
URL: http://isabellenb.blogg.se/
Postat av: anna

jo jag ska göra det snart.... kommer nog dö en för tidig död, skulle jag tro :| haha

2009-11-18 @ 10:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0