tonight

Kände att jag hellre hade tagit ett nackskott än att gå upp imorse. Eftersom jag inte hade någon pistol i närheten så pallrade jag mig upp sisådär 06.30. Helt okej för att vara en lördagsmorgon. Jobbet gick bra och när jag kom hem tog jag och vickan en månskenspromenad i byn. Idag hade jag ont i magen på jobbet så jag knappt kunde stå. Det smärtade från magens mesta put till ryggen. Ville dö. Men sen hittade jag en ibumetin som jag tog. Då blev jag glad igen. Kul att jag har velat dö två gånger idag.


(JÄTTE) fin låt--> alicia keys - try sleeping with a broken heart



och såhär ser mina tuggummin ut. som diskmaskinstabletter.

BRA DÅ VET NI, HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0