det var en tanke bara

Vi hade ingen lektion på morgonen. Så nu sitter jag här i lägenheten. Jag har två alternativ. Antingen går jag på lektionen som börjar 09.50. eller så skippar jag den lektionen och börjar 11.45 istället.

Fördelar om jag skippar lektionen:
Jag kan CHILLA
Jag kan sova
Jag kan plugga onm jag vill (eh)
Jag kan äta lunch hemma
Jag kan sitta på facebook myycket längre (!!)
Jag hinner spela lite spel


Nackdelar om jag skippar lektionen:
Jag kan missa någonting viktigt (inte speciellt troligt dock)
Jag borde plugga då
Jag missar palten på skolan


HM.... Jag tror dock jag ska gå på lektionen. Palten väger upp allting! Egentligen vill jag verkligen ta det lugnt, chilla och spela dataspel. Men, palt får man typ en gång om året på skolan, så det är bara att dra sig mot skola. Vad gör man inte?

Och nu låter jag precis som den lilla tjockisen jag är, det är väl lika bra. HARE BRA :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0