förvirrat inlägg

Jag är otroligt rastlös. Vi åt nyss en riktigt god middag (det är en jättebra grej när man bor i stan. Man behöver inte äta äcklig mat om man nu inte absolut vill det. Man kan välja helt själv vad man ska äta. Så idag åt vi god mat. Och imorgon ska vi äta ute. Alltså på något matställe, inte ute på gatan. Oj jag tror det är dags att avsluta parentesen nu, hehe)

Annars då? Vad ska jag berätta? Njaaaaae... Vi bor ju som sagt i stan en vecka. Eller, veckan är slut på onsdag. Det har varit en fin vecka. Det var allt.

H-D! (H-D = en förkortning av "hejdå", men det blev ju knappast någon förkortning nu då jag var tvungen att förklara min egen förkortning. Äh. Jag vet inte vart jag vill komma)


HEJDÅ, helt enkelt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0