OKEJ

Nu har jag gått ut till tvättstugan 5 gånger och direkt jag kommer fram så har jag glömt bort vad det var jag skulle hämta där. Inte helt okej kanske.

Annars då? JOOOOOOOOOOO livet äger. Jag ska få köpa en mobil av amadeus. Det är en likadan som jag hade förrut. Den lilla platta röda söta bästa tåligaste älsklingen. Dock är den jag ska ha nu helt svart, men det som inte är fint går ju alltid att pimpa med nagellack, som jag brukar säga. Eller också inte. Svart är coolt. ÅH VAD JAG ÄR LYCKLIG. Bara jag ser till att inte tappa den här i någon allmän toalett eller ner från 3e våning, så kommer den hålla i en evighet. Känns fantastiskt!


Ooh nu ska jag fara på stan och hoppa i vattenpölarna. ses där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0