umeyo

Idag kl 16.35 går tåget mot umeå. Jag tänkte spendera några kvalitetsdagar med mina två kusiner. Jag älskar att ha att kusiner i ungefär samma ålder som mig själv. Och jag älskar att åka tåg. Speciellt med ett fint sällskap. Detta kan knappast bli misslyckat. Det ska bli underbart att komma bort från den här hålan ett tag. Kändes som att det var på tiden nu. Hade då nils!


Jag: ...och sen ska vi kolla på universitetet också.
A: okej! oj, då kommer du ha besökt universitet två gånger den här veckan
Jag: jag vet, jag kommer bli expert!
A: Ja! Du kommer inte ens behöva gå på universitetet sen, bara för att du har varit där så många gånger.

Tänk om det vore så väl. Och en till liten fundering: Varför spårar alltid konversationerna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0