fin fina fotografier

Vi fyra har som tradition att äta på waldorf varje år bella fyller år. Vi har även som tradition att ta ett kort på oss efter vi har ätit. (Tydligen har vi även som tradition att bli jätte fula på varje kort, men det är en annan femma..) Undra när man börjar bli snygg egentligen. Jag kan ändå inte låta bli att tycka det är väldigt roligt att ha dom här korten. Det är kul att kolla på våra fina klädval. På frisyrerna. Och på minerna, som är ett bevis på att vi blir mer och mer less på att ta det där kortet. Och på hur vi får stelare och stelare leenden eftersom vi blir "mognare" och tycker att det är obekvämt när en främmande person ska ta ett kort. Men vad gör vi inte för att bevara traditionen? mhmm, juste... :)



2005.


2006.


2007.



2008.


2009.

Kommentarer
Postat av: Bella

HAHAHAHHAHA fyfan håller mig för att inte asgarva ihjäl mig, FAN VAD FULA :D:D men traditionen måste hålla i sig även om det skall krävas ett pinsamt fult foto varje år ;) jag tycker min hårfärg skiftar väldigt år för år.. hjälp

2009-09-07 @ 17:33:31
URL: http://elabella.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit vad ni såg vuxna ut på sista bilden jämfört med dom andra tycker jag :)

2009-09-08 @ 22:16:24
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0