kvällsmotion

Jag ska promenera med vickan nu. Vi ska gå "gubbrundan" som vi så fint kallar den. Jag började fundera lite varför vi kallar den så. Det är ju bara en stig i en skog, inte speciellt mångar gubbar där inte. Om dom nu inte gömmer sig bakom träden när vi går förbi. Jag måste nog fråga vickan varför vi kallar den så. Jag fick nyss veta att vickan tydligen har två pojkvänner. Jag blev lite ledsen, eftersom jag inte har någon alls, och då lovade hon mig att jag skulle få en av dom. Jag valde teo. Han är verkligen skit söt. Så nu ska han få följa med på min och vickans promenad. Det blir som vår första dejt, och jag är vrål-nervös. Teo är förresten en riktigt sexig hund, så jag hoppas att vi passar ihop. Nu måste jag gå, annars kommer jag försent till vår träff! Önska mig lycka till, heeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0