GRATTIS BELLA <3

Idag fyller världens bästa isabella 18 år. Vi ska äta middag med henne. Hon är så himla fin. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

tänkte ge er några  fina bilder också..... på denna otroligt söta tjej och mig själv.





















Nej nu har jag haft nog roligt.... hahaha!
Och nu tyckte jag mig höra en liten fågel viska i mitt öra att det vankas tårt-kalas hos bella. Smaskens!



En rolig sak hände efter skolan idag också...

Jag och vickan går mot stan

vickan: där var sebbe
jag: jaha, vem skjutsade han?
vickan: jag vet inte... nån liten fjortis.
jag: haha jaså. hur såg hon ut?
vickan: jag vet inte. svart hår typ.


Fick nyss veta att det var bella han hade skjutsat. haha! Lill-fjortisen. Kul att vickan känner igen en av sina bästa vänner också... Nåja, nu ska jag inte vara elak. Vickan har det inte så lätt:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA älskar dina byxor på bild 3

2009-09-02 @ 21:07:31
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: Bella

du är en död människa anna

2009-09-03 @ 08:58:36
URL: http://elabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0