hehe

Jag är rastlös. Vad är rastlös för ord egentligen? Det passar ju inte alls bra. Jag har ju hur mycket rast som helst. Raster är det ända som jag har!!!! Det borde iallafall inte heta rastlös. Helt fel. jaja....

Gick ut på gården/upp i skogen istället för att sitta och dö på min stol i mitt rum. Men jag blev bara mer deprimerad, för det fanns inget fint att ta kort på. KOLLA (!!!!!!!!!):



KUL VA??!?!?!?!?!


Här är en ballong och mitt björkris som vi hängde upp den dagen jag tog studenten. Inte alls deprimerande. Jo.


Här är min koja. Som är helt sönderraserad......


Här är vårt gamla potatisland. Vårt nya ogräs-fält. Smajl.



Men sen tillslut hittade jag en svamp som såg ut som ett bröd. Jag plockade den och imorgon ska jag äta den till frukost tillsammans med smör och skinka och hoppas på att jag dör eller åtminstone blir sjukt hög.


................................
hejsugdå.

Kommentarer
Postat av: Bella

ser ut som en karljohan svamp (Y) bara att äta anna.

2010-08-18 @ 12:06:56
URL: http://elabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0