kuuult

Jag är så jävulusiskt rastlös!!!!!!!!

kan inte ens ligga still och läsa boken............
Vad gör man då?


Ska förresten träna på inpuls ikväll. Var väl sisådär 3 månader sen. Fy-fa-han vad jobbigt. Tanken var egentligen att jag skulle ta tag i mitt liv förra veckan. Men jag blev sjuk. Fick för mycket träningsvärk. Jobbade för mycket. Festade. Åt för mycket kakor, och då kan man ju inte gå ut och springa för då kan man få håll.


Något i den stilen. Men nu NU NU NU NUUUU ska jag ta tag i det här. En månad iallafall. Det värsta är att jag planerar att stanna i luleå i en månad. Tror jag börjar bli lite rubbad i huvudpariet som innehåller hjärnan.

Hjälp.







Nu ska jag lägga mig och läsa igen..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0