LULEÅ

Vilken satans flygresa. Hade ett barn bakom mig som satt och bankade i stolsryggen ungefär hela resan och ett barn till höger om mig som satt och skrek i mitt öra.


Överlevde iallafall och är äntligen hemma i fina Luleå igen. Mamma har lagat mat, renbäddat min säng och städat i min garderob. När jag inte trodde att det kunde bli bättre frågade jag mamma om hon behövde någon hjälp med maten, och då svarade hon nej, nu är du på besök och gästerna behöver inte hjälpa till. Du får bara ta det lugnt.

Så istället har jag druckit lite vin, bjudit mina flickor på pölse, slagit in några julklappar och mått allmänt bra.
Nu ska jag sova. I en säng med fyra ben!!

Älskar't.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ah, jag hatar verkligen skrikiga ungar som sparkar på sätet! De borde sätta alla sådana i ett hörn för sig. Hoppas du får det skönt i Luleå!

2010-12-27 @ 20:45:37
URL: http://visitlulea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0