sån e det

Ojojoooooooooooooooj vilken dag.


Det var en sån här "barn-karusell" precis bakom mitt korv-stånd. Ni vet en sån där man sätter in 20 kr och låter ungen sitta och åka några minuter. Den där maskinen gav ut ett konstigt läte lite då och då. Det kändes verkligen som att det var en evighet mellan varje läte. Minst 30 minuter iallafall. Jag bestämde mig då för att ta tid hur länge det var mellan ljuden. Det var 8 minuter. Förståååår ni hur långsamt det känns som att tiden går då!!

.................

Vet inte varför jag berättade det där. 

Räknade även ut att jag har varit här i 67 dagar och det är 9 dagar tills jag är i luleå igen. WihooooOoooooo. 


OCH OCH OCH
idag kom det ett cp (förlåt) och hans assitent. Jag frågade om dom ville ha ett smakprov. Assistenten svarade: haha, ja jag vet nog någon som vill ha iallafall.

Jag antog att hon menade han den utvecklingsstörda, så jag räckte fram smakprov till honom. Han böjde sig då framåt och jag trodde att han skulle kolla närmare på korven, men då tog han tag i mitt finger istället och började kolla på min ring som jag hade på fingret.
Han började slita i fingret och jag försökte att på bästa möjliga sätt behålla mitt coola lugn och stod och drog lite diskret tillbaka. Han slutade inte (och assistenten brydde sig inte????????) och när jag tillslut trodde att han skulle sluta för att han böjde sig framåt igen, så hade jag så otroligt fel. Vet ni vad han gör?

Han böjer sig fram och dregglar/slemmar/spottar i vad jag tror ska föreställe ett försök att slicka på min ring. Assistenten bryr sig fortfarande inte!!!
Slet bort fingret fort som fan, kliade mig i huvudet och försökte sedan fortsätta som att ingenting hade hänt.

Blev så jävulusiskt obekväm!!!!

...............................................
Nåja. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAH

2010-12-15 @ 17:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0