tjo



Hej!
Mamma och pappa frågar vad jag önskar mig i julklapp. Jag tänker och tänker och tänker. Men sen kommer jag ändå inte på någonting. För några dagar sen kom jag på en sak jag önskade mig.

ETT BALSAMSPRAY.

Men vet ni vad pappa gör då jag säger det till honom? Joooo, han SKRATTAR????

Tyckte inte det var det minsta kul.

Och det här första var bara en inledning på det som jag egentligen skulle skriva. Jag gjorde en så kallad "intresseväckare". OK. Nä.

Nåja, på tal om pappa och kul, så har jag något riktigt roligt att berätta. Mamma och pappa har bokat en utlandsresa. Och vet ni vart dom ska åka? Jooooo, Turkiet-alanya-sunny hill.

För er som är tröga så är det exakt samma hotell som vi bodde på i början av sommaren.
ha-ha, hoppas dom träffar elliot, eller vofi.

Simma lugnt, nu ska jag åka! Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0