min fina dag

När jag satt på bussen imorse var jag less och ville sova, men några tjejer pratade (läs: skrek) väldigt högt. Då skrev jag några meningar på min mobil som sparades i mitt utkast. Det blev en lista tillslut. En lista på saker jag inte riktigt gillar.

- personer som pratar högt på morgonbussen (såklart)
- när jag måste byta buss vid bensbyskolan
- när bussen åker ner till björx för att hämta elever
- när bananerna är slut hemma
- när man sitter med en person på bussen som man inte känner speciellt bra, men ändå är tvungen att utbyta några ord med 
- när man har uteidrott på skolan
- när man har uteidrott på skolan när det är snöstorm och kallt
- när mascaran nästan är slut
- när det är en riktigt dålig intruktör på ett träningspass på gymmet
- när man har så lite batteri i mobilen att man inte kan lyssna på musik


Sen somnade jag. Jag vaknade inte förrän tjejen som hade pratat högst av alla skrek på busschaffören eftersom han inte öppnade bakdörren. Tillslut öppnade han dörren och tjejen gick av. Han råkade dock stänga dörren lite för fort, för jag hörde ett skrik och förstod att hon inte riktigt hunnit gå av bussen innan dörren klämde henne lite. Rätt åt henne tycker jag. Jag tror att busschaffören var lika less som mig. Man ska faktiskt vara tyst på morgonbussarna. Och om man inte klarar av det så är det tillåtet för busschaffören att råka klämma personen i fråga i dörren. Inget fel tycker jag. Och det räddade min dag.

Kommentarer
Postat av: Jennifer(hon som talar liiiite för högt i bussen)

Själv tycker jag att busschauffören är helt ok borta då han varken stannar vid landstingshuset eller pontus trots att man trycker på stopp och sen fortsätter åka i väg från norra hamn fast att jag står upp och visar att jag vill ut. Fast det är ju bara min lilla åsikt det. HEJDÅ :D

2010-02-22 @ 23:25:33
Postat av: blommis

hahahahahahahah

2010-02-23 @ 07:45:55
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha jennifer, hoppas du förstår min ironi och jag vet.... han den där gamlingen är totalt borta så det var nog egentligen inte ditt fel hehe

2010-02-23 @ 09:39:21
Postat av: anna

men lite kul var det faktiskt, det måste jag erkänna :)

2010-02-23 @ 09:41:07
Postat av: Bella

när det inte blir riiiiktgt som man tänkt sig hahahahah

2010-02-23 @ 22:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0