hallå igen

Nu är jag hemma från the big city life. Det har varit väldigt bra. Och en sak som är väldigt bra i stockholm är att det är så mycket folk. Så trots att jag känner mig fulast i världen så är det garanterat någon som är fulare. Det gillar jag. Det är dock meningslöst att försöka vara nyttig på släktträffar. Det är helt enkelt omöjligt. Sen ska man inte busa upp 10 st barn så de tar en till fången och låser in oss på toaletten. Och det är ganska jobbigt att komma hem till bloglovin och märka att det är 140 nya blogginlägg att läsa.

Annars är allt kanon. Jag har mått helt fantastiskt bra.
Imorgon ska jag börja träna!!!! (............................)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0