God morgon?!?!

Hej alla! tänkte bara berätta om ett litet uppdrag jag fick av the one and only anannan. Vanligtvis brukar jag inte hjälpa henne med det här för jag brukar göra fel och då blir hon arg......men uppdraget var...trumvrivel att lägga upp en otroligt fin bild som hon faktiskt har gjort själv, tro det lr ej;)
Sen har jag lite skvaller också, då anannan kikade in i mitt hus tidigare idag såg jag ett par röda ögon:O det betyder att anannan är bakfull...vad har hon sysslat med då tänker ni? bakfull på nyårsdagen?!?! 
jag kan avslöja att hon har som alla andra firat det nya året med saft, lek och bus hela natten. 
Det var allt för mig, nu ska jag sova tänkte jag, ha ett kul liv!:D/Viiickan
Vilket fin bild, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0