life's a bitch

kul att jag somnade väldigt sent igår
kul att jag skulle vakna 8.00, men vaknade 14.00
kul att jag fick springa ner till bussen
kul att jag fick springa upp till huset igen för att hade glömt en film jag skulle lämna igen
kul att jag fick springa ner till bussen igen
kul att det är dödligt kallt
kul att bussen inte ens kom, eftersom de antagligen har ställt in den (!!!!!!!!!)
kul att jag inte har någon bil så jag kan ta mig till stan nu
kul att jag inte hann boka någon bowlingbana eftersom jag sov för länge
kul att jag inte har ätit någon frukost
kul att pappa blev sur på mig för att jag var stressad
kul
kul
kul
kuk

KUL ATT DEN HÄR MORGONEN ÄGER
(och kul att klockan snart är fyra och jag fortfarande kallar dagen för morgon)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0