ok

Antingen ska jag sova som fan imorgon, eller så ska jag träna som fan........... Eller så sover jag som fan först, och tränar som fan sen. Sen måste jag plugga också. Och jag behöver verkligen plugga som FAN. Nu ska jag sluta svära.

Jag är lite orolig över min egen arm. Ibland känns det som att någon har tryckt in en bläckpenna och en blyertspenna i min arm, samtidigt. Om ni vet den känslan? Nä, jag vet inte heller hur det känns..... Men det känns så som jag tror det hade känts om någon hade tryckt in en bläckpenna och en blyertspenna i min arm. Oroväckande. Eller inte. Men lite läskigt. Och på tal om läskigt lovar dom storm ute inatt. KUL. Och på tal om kul så är jag ledig imorgon. SKÖNT. Och på tal om skönt........ Nä okej, hejdå ha det bra svimma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0