sms

läste det jag och blom skrivit till varandra i sms igår
ha ha, orkar inte......


jag: kan vi inte fixa medlet imorgon? jag vill ju vara med :(
blom: bög ikväl
jag: men nä...... blir desiodsad Hahaha det ska stå deprimerad
blom: hahahaha kuk
jag: mene vänta  tills imorgon, helt seriöst!!!! please hahah
jag: :) :) :) :)
blom: bög åt alla håll :D
jag: gråter mig till sömns
blom: bög hit och div
jag: division fyra
blom: gamla km
jag: hur många kilometer?
blom: bett
jag: dyr, som oxigan. Menar myggan såklart
blom: love you
jag: godnatt.......
blom: sov gott vi är kvar?.e
jag: om ni är vakna klockan åtta imorgon ses vi hejdå

blom: hej lär hillar dig! hillar du mig?
jag: klart jag gör. mer än alla någonsin i hela universum:) hehe not men jag hillar iaf!
blom: bra vi Hillar varandra <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0