norge

(här kommer ett tidigare inlägg jag skrev, men glömde publicera...)

hej jag heter anna. Jag kommer ifrån bensbyn. Det mest spännande jag har gjort i mitt liv var när jag flyttade ifrån bensbyn. Säger mycket om den fina byn. Dock saknar jag den som ett psyk.

Jag ligger i min säng i norge nu. Som förövrigt rasade ihop nyss (sängen alltså). Jag lagade den, måste väl klara sånt när man bor ensam antar jag.  
Det är även Sankte hans idag. Det är typ som midsommar. Men ingen verkar fira. Trondheim är fint. Dock är det omöjligt att köra bil. Jag får panik, skriker, håller på att köra på folk, svettas, skrattar och är allmänt dålig. Det är nämnligen enkelriktat i ungefär hela staden vilket gör att det aldrig går att köra in på den gatan som man vill. (!!!!) Körde vilse idag. Annars är trondheim riktigt bra. Det är nära till allt och väldigt koseligt. Mysigt alltså. Jag pratade med en norsk gutt idag. Han berättade att det fanns många krogar och att många festade. Längtar tills jag får testa på det.

Vi snakkes! (vi hörs)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0