hej

ALLTSÅ SHITTTTTTTTTTTTT
nä okej....
men jag drömde världens mardröm nyss. Drömde att jag festade med mina släktingar. Jag blev jättefull. Körde bil. Höll på att krocka. Tappade bort mina vänner. Hittade två knarkare som jag kunde vara med. Satt i en äcklig lägenhet. Tatuerade in ett armband på handleden. Knarkade. Var gravid. Och när jag försökte ta mig därifrån med en av knarkarna så kom det några personer och slog sönder min bil. Ville gråta då jag vaknade. Det var så verkligt på något sätt, som att det där faktiskt kan hända mig (missförstå mig rätt). Mådde svindåligt efter drömmen så jag åkte och tränade för att rensa tankarna lite och nu vet jag inte om jag vågar somna om igen. FYLLER ÅR OM 3 DAGAR!! Gryyyyyymt. Hoppas bara inte att drömmen var en sanndröm för då är jag körd för livet. Ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0