jippi

Läste just att The sounds kommer till PDOL. Om jag är på PDOL iår ska jag inte göra samma misstag en gång till. Förra gången de spelade sprang jag mot den stora scenen. Jag träffade en vän. Oj, värst vad ni har bråttom, vem ska ni se? frågade min vän. Vi ska se The sound, jag tror att de har börjat, så vi har lite bråttom svarade jag. Då kollade min vän på mig med medlidsam blick och sa: Men Anna..... The sounds spelade ju på den andra scenen för typ en timme sen. Jag kutade till den andra scenen, men då var dom borta. Borta för alltid, kändes det som. Och sen fällde jag några tårar. Men de var inte borta för alltid, för i sommar är dom tillbaka. Och nu ska jag inte missa det! Inte igen. Hör ni det? INTE EN GÅNG TILL.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0