the sky is yours hoho

Jag har varit väldigt uttråkad idag. Och ni vet väl vad jag gör då jag är uttråkad? Jo, jag sover eller bakar. Så idag har jag bakat. Jag bakade några kakor som alltid min gammelfarmor brukade ha hemma. Jag tycker det är så konstigt, att en smak kan väcka så starka minnen.

Förresten så ser jag inte ens ut genom mitt fönster för att det är så mycket snö. Inte för att jag har så mycket att kolla ut på, men jag kan ändå tycka att det kan vara kul ibland. Hej hej hej hej då.





Kommentarer
Postat av: joZzziii - den trogna kommenteraren

sådär ser det ut utanför mitt fönster också!! pappa har skottat in mig

2010-03-31 @ 18:40:12
URL: http://johahannahansson.blogg.se/
Postat av: sandra

Men dom har ju antagligen skottat in er för att ni inte ska smita ut på natten och umgås med killar.... hihihihihih

2010-03-31 @ 23:10:29
URL: http://sandraasandstrom.blogg.se/
Postat av: jb

vilken varierande utsikt du har varje dag :)



(yes! kom på ett nytt namn igen)

2010-03-31 @ 23:19:30
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: anna

vilka nedrans pappor vi har! hihiih säkert sandra. synd bara att han inte tänkte på att jag kommer kunna göra vaaaad jag vill i en vecka snart. och ja, min utsikt förändras nästan varje dag. älskar att bo i skogen. vissa dagar är det: nämen hej små löven. nästa dag är det: oj ligger ni på marken nu... okej nu ska jag sluta skriva. heihei

2010-04-01 @ 16:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0