kul kul kul

Johanna blom verkar ha slutat med sin matblogg......? så jag ska ta över idag tänkte jag. Igår åt jag 3 våfflor och ett äpple. INGET mer. Jag glömde bort att äta. Det har typ aldrig hänt förrut. jaja nog om det.

Nu lyssnar jag på en svinkass låt, men texten är bra, för den påminner mig om mig själv. Den heter Lit de parade och han som sjunger heter inget mindre än ulf lundell. åååååh jag tråkar ut mig själv..............




Du var alltid fullast på krogarna
Du skolka från livet natt efter natt
Du vakna upp och längta ut till skogarna
Och ditt drömda hus där

Kommentarer
Postat av: Ailoyvonne

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-11-15 @ 11:22:59
URL: http://ailoyvonne.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0