gratulation

Idag fyller Hanna år. Det brukar slå mig ibland, hur slumpartat livet är. Jag valde ledarskapsprogrammet. Det gjorde hon också. Vi blev tvungna att göra ett projektarbete tillsammans i ettan. Klickade direkt. Det är helt sjukt hur länge vi brukade sitta och prata med varandra och hur snabbt vi lärde kände varandra. Hanna är nog min totala motsats, samtidigt som jag inte har många som förstår mig lika bra som hon gör. Så jag vill bara säga tack Hanna, för att du valde ledarskap. Tack för att du lät mig lära känna dig. Jag vill inte att du ska vara någon annan än just den du är. Du är fantastisk. Låt ingen säga något annat.


Grattis på födelsedagen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att jag fick lära känna dig också, ett av dom bästa beslut jag gjort i hela mitt liv. livet skulle vara grått utan dig.



kan inte säga annat än att du är underbar.

2010-11-03 @ 14:20:15
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0