i'm not your babe, aleejaaandro

Alltså Alejandro...........
Idag frågade han om jag ville äta en macka med honom. Jag sa att jag inte var hungrig. Han frågade igen. Jag sa att jag inte ville. Han gick iväg. En halvtimme senare kom han tillbaka, MED EN CHOKLADASK. Jag ville inte ta emot den, han insisterade. Jag sa att jag inte ville, men då la han den bara på disken och sen gick han därifrån och log.

Senare skickade han ett sms där jag tror att han frågade om jag tyckte chokladen var god. Jag svarade inte. Senare kom han tillbaka och frågade varför jag inte hade svarat på smset. Jag ljög och sa att jag inte hade pengar på mobilen. Då gick han iväg. Efter några minuter kom han tillbaka och hade köpt påfyllning till mobilen på 200 kronor. ha-ha-haaaaaa...........

Jag berättade att jag inte ville ha det. Han sa att jag skulle ta det.

Han: Problem? Ja? Nej? No problem?
Jag: Det är ju lite problem....
han: haaaaaaaaa?
Jag: Men jag är inte intressad.
Han såg ut som ett frågetecken.
Han: Jag skickar sms. Du svarar. Kino imorgon?
Jag: Nej, men jag tror inte det. Jag är inte intresserad.
Han: Jo, jag skicka sms. Du svara.
Jag: Nej........ men, JAG HAR POJKVÄN.
Han: haaa?
Jag: Jag har pojkvän............
Han: Det gör inget. Jag skicka sms. Du svara. Vi ses imorgon.
Jag:  Men jag har pojkvän!! BOYFRIEND? KJAERESTA?
Han: aah okej. Jag skicka sms. Kino imorgon.

Sen gick han.
Men tror han har fattat nu. Han frågade om jag hade kjaeresta och jag svarade att jag hade det. Då sa han att det var lugnt, för han ville ändå bara vara vänner.

Åh..........

Kommentarer
Postat av: jojjan

HAHAHAHHAA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHHAHAHA

HAHAHHAHHA



HAHAHHAHAHHAHHA...

HAHHAHAHAH



HAHAHHAHAHHAHA



andas



HAHAHHAHAHAHHA

HAAAAAAAAAAA

orkar inte mer.......



HA HA HAHAHAH

2010-11-27 @ 04:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0