joru

Okej dagen idag. Har så otroligt mycket att berätta!!! 


Började med att jag bröt ihop lite smått.



Ha
haaa....
Hemlängtan som en annan idiot.

Sen har det gått bra. Mobilens batteri tog slut. Höll på att bli klämd i bussdörren påvägen hem. MINA BYXOR SPRACK????????? Inget skämt. Ha-ha-haaaaaaaaaaa............ Det lät bah: RIIIITSCH!!!!!!!!!!! Över hela shopping-centret.

Men sen har jag läst ett riktigt roligt skämt. Varför sover långa människor mer än korta?
Svaret kommer längst ner. Inte tjuvkika.

I slutet av dagen spelade iallafall några som jobbade på biltema maskinen- alla som inte dansar och segertåget. Diggade med. Gjorde även ett ko-quiz. Hur mycket man kan om kossor alltså. Mina svaralternativ gav följande resultat: Coolt! Du vet det mesta om kor och vet säkert hur man hanterar en mjölkmaskin. Du blir nog en mönsterbonde.

Vadå blir? Frågar jag. Är.
Svar på kluring-frågan: De är längre i sängen

Ha ha haaaaaaaaaaa
Vilken härlig dag.

....................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0