kvällen kvellen

Japp. Har en tanke jag tänkte dela med mig av idag också. Förståååååååååååååååå vilken fail om Harry Potter dör nu. Eller alltså han som spelar Harry. Så får dom hitta någon ny person som ska spela in den sista filmen.

ha-ha-haaaaaaaaaa, vad jag hade skrattat!!


Nu sitter jag bara här, hemkommen från jobbet och är ensam hemma. Inte samma känsla som när man är ensam hemma i Luleå kanske. Är inte det minsta rädd. Har bara disco med mig själv och dricker en öl.


Njutningsfullt.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Tur att dom redan har spelat in sista filmen då ;)

2010-11-20 @ 15:39:20
Postat av: vickan

tänkte just skriva samma sak!

2010-11-20 @ 16:25:17
Postat av: anna

men åh vad ni var pålästa och tråkiga då!!!!!! men då hade det varit kul om den filmen råkade försvinna från deras arkiv och just när dom ska börja spela in filmen igen så dör harry :D

2010-11-20 @ 19:34:19
Postat av: vickan

kmr aldrig hända!

2010-11-21 @ 11:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0