mmmm

åh....................
Om mamma hade varit här hade hon sagt "men anna, har du just duschat?" till mig, och jag hade svarat "nej..... grejjen är att jag INTE har duschat."

Och nu har jag ändå användt torrschampoo?????


Annars så har killarna jag bor med skrivit en låt till mig. Texten är ganska intern, men jag kan iallafall berätta lite så ni förstår. Jag har nämligen råkat säga till dom att jag skrev till lattjo lajban för att få en autograf av tobbe trollkarl (och jag fick en!!!), jag har suttit här i lägenheten och lyssnat på sommarpojkarna-lilla hjärtat (jag vill så gärna ha sex med dig) på så hög volym att killarna hörde det upp till loftet, trots att jag hade hörlurar...............
Och sen tycker dom att jag spelar harpan för mycket, äter väldigt mycket choklad och överdriver det mesta.

Vilken bild dom har av mig....
Nåja, här kommer texten iallafall


Jag heter Anna och är negativ
Flyttade till Oslo för att få ett bättre liv
Första kvällen jag blev full på vin
Jag trodde att jag dög och ansågs vara fin
Varje kväll så gick jag på promenad
Jag hoppades på att jag skulle bli glad
Men ack så fel jag har, min största glädje är att äta choklad

Guh va mätt jag är
Guh va trött jag är
Guh va less jag är
Ni förstå int hur sjuk jag är


Jag sover på ett golv
Samma drömmar om tobbe-trollkarl sen jag var tolv
På min fritid lägger jag patians
Bjud mig på kaffe och jag bjuder upp till dans.
Även om du inte liknar en tjej
Så vi vill så gärna ha sex med dig


Guh va mätt jag är
Guh va trött jag är
Guh va less jag är
Ni förstå int hur sjuk jag är


Kommentarer
Postat av: inte blomman hehehhe

HAHA grym

2010-11-18 @ 16:15:13
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha vilka grabbar! skulle inte kunna göra det bättre själv ;)

2010-11-23 @ 23:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0