SATC

Okej. Jag och Linnea sitter och diskuterar vem i Sex and the city vi skulle vara. Tror alla tjejer har gjort det någon gång. Nu tänker vi bara på personligheterna också. Japp då vet ni. Nu kör vi.

Linnea är en charlotte för mig. Utan hennes hyper-sida. Linnea är en charlotte goes cool. Blandning mellan carrie och charlotte.

Både jag och linnea är överrens om att vickan är Miranda. Vickan är en sådan som kommer älska sitt barn över allt annat, men samtidigt kommer vara spyless på allt som har med barn att göra. Vickan är en person som är princip-fast och gör som hon själv vill. Hon är en sådan som kommer lyckas med sitt jobb och vara en helt otrolig person på alla sätt.

När vi kom till Bella fanns det ingen som passade. Vi bestämde att hon varken är lik Charlotte, Miranda, Samantha eller Carrie. Bella är Stanford.

Och jag då? Vem är jag? Det är en hemlighet jag aldrig avslöjar. XoXO/ GG



Nä ok...............
Vi kom tillslut fram till att det inte går att jämföra oss med sex and the city tjejerna. Vi är ju egna personer!!! Vi har egen kraft och egna personligheter!!!! 

Herregud, man kan ju inte vara någon annan person. Hur tokigt skulle inte det bli?! 

Så ni tänkte köra en egen serie. Sex and the village. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0