veckans bästa

Alltså. Ha-ha-haaaaaaaaaa
Jag finner inga ord......... Men ska försöka förklara ändå.  

Denna ros och kortet låg på stolen då jag kom till jobbet igår. 

 












Hur romantiskt är inte det här, egentligen? Ros som är spayad med parfym, eldade kanter på lappen, kallar mig prinsesse, snirkliga bokstäver.

Gillade verkligen att han stavade mitt namn fel.
Älskar avslutningen Kallas son av en tiger
Och mega-älskar att han har råkat bränna upp ungefär hälften av texten.

Jag blev otroligt smickrad.
Fick senare veta att det var Alejandro. HOPPAS NI MINNS HAN?

Vår konversation såg förresten ut såhär idag
Han: blablabla
Jag: haha ja
Han: nåt blablabla
Jag: ja hehe
Han: kino blablabla
Jag: ja haha
Han: Vill du det?
Jag: Vad?

Sen räckte han över telefonen till mig och jag blev helt ställd. Så jag skrev dit mitt nummer. SÅ NU HAR HAN MITT NUMMER...... Och vi ska tydligen gå på bio lördag. ha-ha. åååh blir helt matt....

Måste säga att jag har pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0