hemmastadd

Jag trivs här. Lever verkligen.

Drack lite vin igår. Äter nudlar. Söker jobb. Köper goda doftljus från ikea. Åååååh.... får ibland en liten vindpust som kommer och gör att det luktar gudomligt gott. Förövrigt är det gratisbussar till ikea. Vi bor helt otroligt centralt. Om jag ska jämföra så kan man säga såhär:

Här är centrum -- här bor jag

När jag bodde i bensbyn var det såhär:

Här är centrum --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Här bor jag


Ni förstår. hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0