inte sant

Jag måste få berätta en sån sjuk sjuk SJUUK sak. Idag kom Johan hem från jobbet. Jag frågade som vanligt om han har haft en bra dag. Jag har haft en helt underbar dag! Svarade Johan.

Han är vikarie på en barnehage, till barn med speciella behov. Nu visar det sig att alla barnen + personalen ska åka till Lanzarote en vecka i november, OCH HAN FÅR FÖLJA MED????????

Betald resa dit. Betalt hotell. Betalda måltider. Lön för timmarna han jobbar. Ledigt på kvällarna. Är det här ett skämt eller ett skämt?

Jag är så fruktansvärt avundsjuk. Men jag kommer ju trots allt att få sova på loftet i en vecka! Wiiiho!!!

........................................

Nä fyfan. Ska nog döda Johan och krypa in i hans skinn så jag får åka till Lanzarote istället. Det kan det vara värt!


Tja hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0