n to the orge

Jag är mest bara lycklig hela tiden faktiskt. Lät som att Luleå hade en bra kväll igår också. Gör mig glad. Vill först och främst säga att jag saknar alla fina vänner i luleå. Och mina familj. Men jag lever ett totalt annorlunda liv här, och det är precis det här jag har behövt. Komma iväg och testa lyckan. Men med det sagt så vill jag även säga att jag tycker att ni ska komma hit och vara med mig en helg. Eller två. eller tre.

Dock inget nytt på jobbfronten.

Mamma är förresten skitsöt. Såhär tycker hon om facebook:
"Toppen m FB, en f d klasskompis från FP-tiden kommer till Luleå i nov. o vill träffas, gud vad kul!!!!!"

Tycker det är jättekul att föräldrar oftast låter lite smått utvecklingsstörda när dom ska skriva mail och sms.


Kommentarer
Postat av: Williamkaia

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-03-04 @ 13:34:07
URL: http://williamkaia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0